Виховна робота






Пріоритетні напрями діяльності класного керівника

  • Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.
  • Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
  • Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
  • Вивчення учнів, учнівських ко­лективів та об’єднань.
  • Організація виховання та згурту­вання учнівських колективів.
  • Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.
  • Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
  • Робота з батьками, індивідуальний вплив.

    
         




























 Зміст роботи класного керівника
  •    Вивчення учнів.
  •    Об’єднання учнів у колектив.
  •    Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.
  •    Робота з батьками та громадські­стю.
  •    Співпраця з культурно-освітніми  та позакласними установами.    
  •    Співпраця із шкільним психологом.
  •    Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.  
  •    Індивідуальна робота з учнями.        
  •    Побудова системи виховної роботи в класі.
  •    Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
  • з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
  • проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
  • проводити індивідуальну роботу з учнями;
  • контролювати зовнішній вигляд учнів;
  • контролювати харчування.
 Щотижня:
  • організовувати чергування по класу;
  • проводити класні години;
  • перевіряти щоденники;
  • проводити заходи у класі за планом роботи;
  • працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
  • контролювати виконання доручень;
  • організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
  • працювати з батьками;
  • працювати з вчителями, що викладають у класі;
  • проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
 Щомісяця:
  • проводити класні збори;
  • проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
  • відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
  • тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
  • контролювати стан підручників;
  • зустрічатися з батьківським активом;
  • відвідувати учнів удома.
 Один раз за семестр:
  • оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
  • заповнювати табелі успішності;
  • проводити батьківські збори;
  • брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
  • аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
  • складати план роботи на канікули.
 Один раз на рік:
  • аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;
  • проводити відкритий виховний захід;
  • оформляти особові справи учнів;
  • оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
  • працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
  • писати характеристики (за необхідністю).




Немає коментарів:

Дописати коментар